Gedreven door visie

Negen jaar geleden vroegen wij ons af waarom het zo lang duurde voordat onze huisarts de telefoon opnam en waarom kregen we zo vaak een ingesprektoon?

Met jaren ervaring in de telecom en de zorgsector begonnen we daarom te onderzoeken wat hier de oorzaak van was en we kwamen er al snel achter dat huisartspraktijken belden via logge en dure analoge centrales. Een dienst waarop KPN nooit geïnnoveerd had en met slechte servicelevels en onderhoudscontracten voor enorme bedragen zijn klanten niet eens kon bieden waar ze behoefte aan hadden. Dat moest anders kunnen dachten wij en we begonnen ons te verdiepen in een nieuwe vorm van telefonie, namelijk VOIP.

We hebben jaren gewerkt aan het bouwen van een eigen telefonieplatform waarop de mogelijkheden oneindig zijn en de kosten veel lager. Enkele jaren geleden hebben wij een groep huisartsenpraktijken dan ook op dit platform aangesloten en door optimaal mee te denken met onze klanten een omgeving op maat gebouwd waarmee de telefonische bereikbaarheid naar een hoger level getild werd! Zo kan er door keuzemenu's nu snel gefilterd worden of de client een afspraak wilt maken, simpelweg een herhaalrecept wilt bestellen of dat er sprake is van een spoedgeval. Door te werken met wachtrijen krijgen clienten nooit meer een ingesprektoon als ze bellen en vertellen we ze hoeveel wachtenden er nog voor hun zijn zodat ze zelf kunnen besluiten of ze op een later moment willen terugbellen of aan de lijn blijven wetende wanneer ze aan de beurt zijn.

Door mee te denken met onze klanten en kritisch naar bestaande processen te kijken hebben we ervoor gezorgd dat onze klanten aan de normeringen en certificeringen voldoen die binnen hun branche gelden en ook dat is Innovacom.

Innovacom onderscheidt zich door geen algemeen en standaard product af te leveren. Concurrentie hebben we dan ook niet omdat onze aanpak uniek is en wij hier simpelweg het beste in zijn.

Voor ons is elke klant anders en wij denken met u mee en kijken kritisch naar uw bedrijfsprocessen en hoe we deze met behulp van techniek kunnen verbeteren. Dit doen we samen met u zodat we ook samen tot een oplossing komen die niet alleen financiële meerwaarde voor u biedt maar die ervoor zorgt dat u zich met uw werkzaamheden kunt bezighouden wetende dat u een betrouwbare partner heeft die zorgt dat uw techniek altijd in orde is.

Doordat wij blijven innoveren zorgen we ervoor dat onze klanten met de tijd meegaan. Wij leveren dan ook meer dan alleen VOIP diensten en hebben onze portfolio o.a. uitgebreid met videobellen en CRM integratie.

Vanaf januari 2018 is ook mobiele telefonie aan onze portfolio toegevoegd zodat we kunnen blijven inspelen op een dynamische markt.

Enkele jaren verder sluiten wij niet alleen huisartsenpraktijken meer aan maar hebben wij klanten in het MKB, de zorgsector en binnen het onderwijs.

Graag maken wij ook kennis met u en bent u ten alle tijde welkom op ons kantoor voor een kop koffie, een stuk Limburgse vlaai of een Bossche Bol en een demonstratie van onze producten. Ook komen we graag bij u langs om te kijken wat we voor u kunnen doen en te sparren over de mogelijkheden. Dit doen wij elke dag met heel veel passie en plezier!