Zakelijke telefonie
Er gaat niets boven persoonlijk contact. Dus dat wil je goed geregeld hebben. Altijd perfect bereikbaar voor je klanten.
Altijd en overal bereikbaar
Waarom zakelijke telefonie via Innovacom?
Specifiek voor jouw bedrijf
Wij maken maatwerk, afgestemd op jullie wensen en behoeften
Uitgebreid aanbod
Wie bieden een volledig aanbod van diensten, zoals vaste telefonie, mobiele telefonie en internetverbindingen
Voor elke situatie
Telefonie voor op kantoor, thuiswerkers, onderweg, callcenter, zorg en industrie.
Gewoon goed geregeld
Wij regelen dat je telefooncentrale up-to-date is met de laatste software en virusscanner
Persoonlijke ondersteuning
Bij ons ben je geen nummer, wij houden van persoonlijk contact.
Kennis van zaken
Wij zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van telecommunicatie
Wat is er allemaal mogelijk?
Vaste telefonie
Ben overal bereikbaar op je zakelijk nummer, op kantoor onderweg of thuis
Doorsturen naar mobiel
Je mobiele telefoon geintegreerd in jouw telefooncentrale zonder gebruik van extra apps of software.
Bellen vanaf je computer
Bel makkelijk vanuit je browser, zie de status van je collega's en wachtrijen.
Handig keuzemenu
Geef je bellers de keuze om direct naar de juiste afdeling of medewerker te worden doorverbonden
Perfecte geluidskwaliteit
Voer gesprekken in superieure HD kwaliteit
Integratie met CRM
Integreer je telefooncentrale in je bestaande CRM systeem
Wachtmuziek
Speel je eigen muziek of bedrijfsboodschap af in de wachtrij.
Gespreksopname
Neem gesprekken op voor juridische of kwaliteitsdoeleinden
Welkomstbericht
Neem een persoonlijke welkomstboodschap of bedrijfsuiting op en speel deze automatisch af
Slimme routering / wachtrijen
Realtime wachtrij informatie om je telefoonverkeer direct bij te sturen.
Voicemail en fax naar email
Laat klanten een bericht inspreken in je persoonlijke voicemail en laat deze net als de faxen binnenkomen in je e-mailbox
Makkelijk doorverbinden
Verbind je telefoongesprekken met één druk op de knop door naar collega's
Groepsgesprekken
Zet eenvoudig groepsgesprekken op met medewerkers of klanten
Service en internationale nummers
Ook te koppelen aan service of internationale telefoonnummers
Statistieken
Bekijk bijvoorbeeld rapporten over wachttijden, SLA's en aantal gevoerde gesprekken