Chat module
Klanten kunnen via live chat contact opnemen met je bedrijf als ze vragen hebben, hulp nodig hebben met navigeren, of als ze op zoek zijn naar informatie. Hierdoor zorg je voor een hogere klanttevredenheid en kortere lijntjes tussen jou en je klant.
Direct contact met je klanten
Diezelfde medewerker kan het gesprek direct aannemen in onze Webclient, Windows Desktop App of mobiele app. Dat is nog eens klantenservice!
Waarom live chat via Innovacom?
Uitgebreid aanbod
Onze live chat is ontworpen om op alle type websites te werken.
Eén aanspreekpunt
Van A tot Z word je geholpen door onze eigen mensen en heb je bij ons je vaste contactpersoon voor al je vragen.
Persoonlijke ondersteuning
Bij ons ben je geen nummer, wij houden van persoonlijk contact.
Geen technisch gedoe
Wij regelen alles van installatie tot configuratie.
Specifiek voor jouw bedrijf
Neem je meer diensten af bij ons, zoals bijvoorbeeld je telefonie, dan krijg je mooi alles op 1 factuur. Ook als je meerdere vestigingen hebt kun je ervoor kiezen om alles op 1 factuur te zetten of om een factuur per vestiging te krijgen.
Voor een goede prijs
Wij bieden je niets aan dat je niet nodig hebt, voor een goede prijs.
Geïntegreerd op je eigen website
- Meer klanten tegelijk helpen voor een snelle real-time dienstverlening
- Integreer chat met CRM en lever persoonlijke service
- Automatisch vragen beantwoorden zodat klanten zichzelf kunnen helpen
- Zorgt voor een positieve "afterservice" ervaring
Via de webclient overal bereikbaar
Het maakt niet uit of je collega’s thuiswerken, online samenwerken of op kantoor zitten. Met de webclient zijn ze overal perfect bereikbaar.
- Overal bereikbaar, zowel thuis als op kantoor
- Werkt op elk apparaat
- Geen extra software nodig